Świadectwo energetyczne Lublin - Nawet w 24h
Zamów legalne świadectwo bez wychodzenia z domu. Szybko i wygodnie!
Zaufali nam:
Wybierz Twój Odbiór za legalność rzetelność terminowość indywidualne podejście najniższą cenę
O nas
Klienci, którzy skorzystali z naszej oferty
Tyle czasu wystarczy, byś uzyskał swoje świadectwo
Świadectwo energetyczne Lublin
Świadectwo energetyczne Lublin. Sprawdź, kogo obowiązują nowe przepisy!
Czy śledzisz na bieżąco zmiany w prawie budowlanym? Jeśli nie, to najpewniej nie wiesz, że w kwietniu 2023 roku weszła w życie nowelizacja ustawy, która zobowiązuje wszystkich właścicieli nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż bądź wynajem, do posiadania ważnego świadectwa energetycznego danego lokum bądź budynku. Z obowiązku tego zwolnieni są posiadacze nieruchomości, którzy korzystają z niej na użytek własny, czyli np. mieszkają w niej bądź prowadzą swoją działalność. Niedostosowanie się do nowych wymogów skutkować może nałożeniem na właściciela danego lokum kary grzywny w wysokości do 5000 zł. Jeśli w najbliższym czasie chcesz wynająć lub sprzedać swoją nieruchomość, nie zapomnij o tym ważnym dokumencie, jakim jest świadectwo energetyczne. Lublin, Zamość, Chełm czy Rzeszów – niezależnie, skąd jesteś, skorzystać możesz z naszych wygodnych usług, ponieważ swoją działalność prowadzimy online. Sprawdź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez nas usług.
Świadectwo Charakterystyki Energetycznej Lublin – poznaj usługi oferowane przez Twój Odbiór!
Potrzebujesz świadectwa energetycznego swojej nieruchomości? Skorzystaj z oferowanych przez nas możliwości i otrzymaj potrzebny dokument już w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli ze względu na okoliczności nie możesz tak długo czekać na swoje zaświadczenie, wystarczy, że skorzystasz z dostępnej na naszej stronie opcji express, dzięki której za niedużą opłatą potrzebne świadectwo otrzymasz na maila do 24 godzin. Postaw na wygodę, jaką oferuje Twój Odbiór i załatwiaj ważne sprawy bez wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie. Sprawdź naszą stronę internetową, aby poznać więcej szczegółów. Masz do nas pytanie? Sprawdź naszą zakładkę FAQ, w której znajdziesz odpowiedni na najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. U nas szybko, komfortowo i bez stresu uzyskasz Świadectwo Charakterystyki Energetycznej. Lublin oraz mieszkańców okolicznych miejscowości zachęcamy do zapoznania się z naszymi sprawdzonymi usługami, które zawsze wykonujemy na najwyższym poziomie.
Świadectwo energetyczne Lublin – co jeszcze znaleźć można w naszej ofercie?
W Twój Odbiór specjalizujemy się także w innych dokumentach związanych z energetyką danego budynku, dlatego też zamówić możesz u nas audyt energetyczny online, który realizujemy już w ciągu 7 dni roboczych. Odwiedź naszą stronę, aby poznać wszelkie szczegóły naszej oferty i sprawdź, jak łatwo uzyskać możesz wymagany audyt bądź świadectwo energetyczne. Lublin oraz mieszkańców innych miast zapraszamy do skorzystania z naszych wygodnych usług.
Chcesz zamówić? To proste!
Nie posiadasz wszystkich informacji?
- Kliknij, żeby pobrać specjalny formularz dla zarządcy budynku
- Zadzwoń do nas pod 571 308 380 - nasi specjaliści za darmo przeprowadzą Cię przez etapy składania zamówienia lub nawiążą kontakt telefoniczny / mailowy z administracją Twojej nieruchomości w celu uzyskania wymaganych informacji. Te dane zostaną przekazane audytorowi, który przygotuje dla Ciebie świadectwo.
1. Wybierz rodzaj nieruchomości
Wybierz spośród kilku przygotowanych rodzajów nieruchomości: mieszkanie,
dom lub lokal użytkowy
2. Wypełnij formularz
i opłać zamówienie
Odpowiedz na kilkanaście prostych pytań dotyczących Twojej nieruchomości i dokonaj płatności
on-line
3. Odbierz świadectwo charakterystyki energetycznej
Dokumenty dostarczymy na Twój
e-mail lub adres pocztowy, a w razie dodatkowych pytań gwarantujemy stały kontakt z naszym audytorem
Mieszkanie
Realizacja w 1 dzień roboczy- Opcja super express 12h + 99 zł
Lokal użytkowy
Realizacja w 1 dzień roboczy- Opcja super express 12h + 99 zł
Kiedy potrzebujesz świadectwa?
-
Sprzedaż i wynajem nieruchomości
Zgodnie z nowelizacją ustawy ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków, które weszło w życie 28 kwietnia 2023 roku - świadectwo charakterystyki energetycznej jest wymagane przy każdej sprzedaży i wynajmie nieruchomości.
-
Zakończenie budowy i pozwolenie na użytkowanie
W wyniku wprowadzenia nowych przepisów, konieczne jest dołączanie kopii świadectwa energetycznego do zawiadomienia o ukończeniu budowy lub do wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
-
Dofinansowanie “Moje Ciepło”
Świadectwo charakterystyki energetycznej wymagane jest również w wielu programach, dotacjach i dofinansowaniach, między innymi w programie “Moje Ciepło”.
Świadectwo energetyczne
Audyt energetyczny
Jaka jest różnica? Które powinieneś wybrać?
Świadectwo energetyczne:
- Sprzedaż nieruchomości
- Wynajem nieruchomości
- Dofinansowanie "Moje Ciepło"
- Zakończenie budowy
Audyt energetyczny:
- Dofinansowanie "Czyste Powietrze"
- Obowiązkowa analiza większego przedsiębiorstwa (powyżej 250 pracowników)
Co mówią o nas klienci? Zobacz prawdziwe opinie!
Cześć!
Nazywamy się Bartek i Wiktoria – jesteśmy odpowiedzialni za markę Twój Odbiór.
Waszymi świadectwami i audytami zajmuje się zespół kilkunastu inżynierów i ekspertów posiadających rządowe uprawnienia, niezbędne certyfikaty i kwalifikacje.
Ponadto naszych ekspertów możesz wyszukać w ministerialnym (MRiT) rejestrze osób uprawnionych do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej.
Przed każdą wysyłką sprawdzamy także jakość każdego stworzonego świadectwa i audytu.
Wyszukaj nas w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków, za pomocą nr. wpisu:
- Nr. wpisu 25084
- Nr. wpisu 29800
- Nr. wpisu 23828
- Nr. wpisu 30647
- Nr. wpisu 31669
- Nr. wpisu 32629
- Nr. wpisu 32643
- Nr. wpisu 32679
- Nr. wpisu 33004
Zamów świadectwo charakterystyki energetycznej
Nie zwlekaj i skorzystaj z usługi. Załatw wszystkie formalności bez wychodzenia z domu. Nawet w 24 godziny!
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Czy rzut może być narysowany odręcznie?
Oczywiście, rzut może zostać sporządzony odręcznie z pomocą ołówka i linijki (linijka spowoduje, że rysunek będzie bardziej czytelny). Jeśli nie posiadasz rzutu lokalu możesz go również sporządzić w jednym z wielu darmowych programów dostępnych w Internecie: archiplaner.pl, remplanner.pl. Pamiętaj, żeby na rzucie zaznaczyć wejście, okna, ściany oraz ich wymiary. Oznacz i opisz, które ściany dzielą od sąsiadów / klatki schodowej. Określ położenie nieruchomości względem stron świata.
2. W jakim czasie będzie zrealizowane moje zamówienie?
Realizacja zamówienia zajmie maksymalnie 48 godzin od momentu przyjęcia zamówienia w standardowym trybie. Jeśli zależy Ci na szybszej obsłudze, oferujemy również opcję priorytetową, dzięki której zamówienie zostanie zrealizowane w zaledwie w zaledwie 24 godziny, bądź szybciej! W przypadku zamówienia wersji papierowe przesyłka zostanie nadana w ciągu 2 dni od dostarczenia wersji elektronicznej.
Zamówienia składane w naszym sklepie są realizowane w godzinach jego pracy – od poniedziałku do soboty, między godziną 9:00 a 20:00. Zamówienia złożone po godzinie 20:00 w dni robocze, a także te złożone w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane w kolejnym dniu roboczym.
3. Czy działamy na terenie całej Polski?
Tak, świadectwa charakterystyki energetycznej realizujemy na terenie całej Polski. Posiadamy bazę wykwalifikowanych audytorów w całej Polsce, którzy wykonują zarówno usługę lokalną jak i zamówienia internetowe.
4. Świadectwo uzyskane online to ten sam dokument jak w przypadku wizji lokalnej?
Tak, świadectwo charakterystyki energetycznej uzyskane online to ten sam dokument jak w przypadku wizji lokalnej.
Jak podaje gov.pl – w wyniku nowelizacji przepisów (od 28 kwietnia 2023 r.), świadectwo można otrzymać w formie:
- papierowej – opatrzone numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osobistym osoby uprawnionej
- elektronicznej – opatrzone numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej
5. Audyt i świadectwo charakterystyki energetycznej to to samo?
Nie, świadectwo energetyczne i audyt energetyczny to dwa odrębne dokumenty, z których każdy ma inne zastosowanie. Świadectwo energetyczne jest narzędziem określającym klasę energetyczną budynku oraz jego zużycie energii pierwotnej i końcowej. Z kolei audyt energetyczny to bardziej szczegółowy raport, zawierający obszerne informacje i praktyczne wskazówki dotyczące modernizacji nieruchomości, mających na celu zwiększenie jej efektywności energetycznej.
Świadectwo energetyczne jest swoistym “spojrzeniem wstępnym” na efektywność energetyczną budynku, podczas gdy audyt energetyczny to kompleksowy plan działania, który może pomóc w osiągnięciu wyraźnych oszczędności energii i poprawie wydajności budynku.
Posiadanie świadectwa jest wymagane w przypadku zawierania umowy najmu bądź sprzedaży nieruchomości oraz podczas odbiór nowego budynku. Może również być konieczne do uzyskania dofinansowania np “Moje ciepło” Audyt jest wymagany w przypadku dofinansowań na termomodernizacje budynku.
6. Czy dane w formularzu są wystarczające żeby wystawić świadectwo?
Tak, zgromadzone informacje w formularzu są wystarczające do opracowania świadectwa. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia audytor analizuje przesłany formularz oceniając kompletność informacji. W przypadku pytań bądź braku danych skontaktuję się z tobą w celu ich weryfikacji.
7. Czy garaż potrzebuje świadectwa energetycznego?
Świadectwo energetyczne może być wymagana dla garażu jedynie w przypadku, gdy jest on wyposażony w system ogrzewania i ma być przeznaczony do wynajmu lub sprzedaży.
8. Cena świadectwa online to ta sama cena co wizji lokalnej?
Ceny podane na stronie dotyczą wykonania świadectwa bez wizji lokalnej. W przypadku chęci wykonania wizji cena ustalana jest indywidualnie. Wizja lokalna konieczna jest jedynie w przypadku braku danych o nieruchomości.
9. Wersja elektroniczna dokumentu wystarczy? Czy potrzeba wersji papierowej?
Tak, wersja elektroniczna przesłana na adres mailowy stanowi oryginał dokument, który jest w pełni honorowany podczas aktów notarialnych. W przypadku odbioru budynku radzimy skonsultować się z organem który wymaga danego dokumentu. Wysyłka wersji papierowej kosztuje dodatkowe 39 zł.
10. Czy wszystkie dane dotarły i świadectwo jest realizowane, bo nie dostałem/am żadnego potwierdzenia na maila?
Tak, wraz z dostarczeniem maila z potwierdzeniem płatności, rozpoczynamy pracę nad Twoim świadectwem.
11. Co zrobić, jeżeli nie znam odpowiedzi na pytania zawarte w formularzu?
W przypadku braku danych przygotowaliśmy następujące rozwiązania:
- Pobierz i wyślij specjalny formularz do spółdzielni lub zarządcy budynku. Następnie po jego uzupełnieniu przez spółdzielnie bądź zarządcę prześlij go do nas na adres mailowy: kontakt@twojodbior.pl
- Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź napisz do nas na adres: kontakt@twojodbior.pl, nasz audytor chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i uzyska potrzebne dane.
12. Czy osoby wykonujące świadectwa posiadają uprawnienia do ich wykonywania?
Tak, Waszymi świadectwami zajmuje się zespół kilkunastu inżynierów i ekspertów:
- posiadających rządowe uprawnienia, niezbędne certyfikaty i kwalifikacje,
- wpisanych do ministerialnego (MRiT) rejestru osób
- uprawnionych do wykonywania świadectw
- charakterystyki energetycznej,
- posiadających wymagane normami prawnymi ubezpieczenie OC. Przed każdą wysyłką sprawdzamy także jakość każdego stworzonego świadectwa i audytu.
13. Czy rzut/plan nieruchomości jest potrzebny, aby sporządzić świadectwo?
Tak, zwymiarowany rzut jest niezbędny do opracowania świadectwa energetycznego. W przypadku mieszkań warto poprosić zarządcę nieruchomości o jego udostępnienie. W przypadku braku można go przygotować odręcznie.
14. Jaką formę dostawy wybrać?
Każde nasze świadectwo przekazywane jest w wersji elektronicznej na podany adres mailowy. Wersja ta jak również wersja papierowa jest oryginałem poprzez naniesiony na nią podpis cyfrowy, zatem jest honorowana między innymi u notariusza. Na etapie zamówienia klient może również wybrać wersję papierową, która zostanie do niego wysłana niezwłocznie, nie później niż 2 dni robocze od dostarczenia wersji elektronicznej.
Masz więcej pytań?
Gwarantujemy stały kontakt z naszym audytorem!
Zobacz nasze pozostałe usługi
Czyste Powietrze
Chcesz uzyskać dofinansowanie z programu "Czyste powietrze"?
PrzejdźDołącz do nas
i odbierz 10 zł zniżki!
Dziękujemy za zapis!
Kod zniżkowy znajduje się na Twojej skrzynce email.
Działamy w całej Polsce
Świadectwo energetyczne Opole | Świadectwo energetyczne Częstochowa | Świadectwo energetyczne Dąbrowa Górnicza | Świadectwo energetyczne Białystok | Świadectwo energetyczne Radom | Świadectwo energetyczne Toruń | Świadectwo energetyczne Płock | Świadectwo energetyczne Gliwice | Świadectwo energetyczne Koszalin | Świadectwo energetyczne Rzeszów | Świadectwo energetyczne Kielce | Świadectwo energetyczne Mysłowice | Świadectwo energetyczne Katowice | Świadectwo energetyczne Bydgoszcz | Świadectwo energetyczne Lublin | Świadectwo energetyczne Kraków